2009-04-29

Förmodad allergi till salu...

Jag tror fan jag har gått och blivit allergisk så här på äldre dagar.
Det nasala systemet känns ungefär som att nån har tryckt in 98 liter spackel eller nåt av liknande karaktär.
Spelar ingen roll hur mycket jag snyter mig heller. Det släpper inte. Eller det släpper fram mer nässpackel, men det är ungefär allt som släpper.
Sover som en kratta pga detta gör jag också. Jobbigt när man inte får luft liksom.
Evert har lovat att jag ska få en allergitablett av henne så får vi se om det blir nå bättre.
Har aldrig varit allergisk förut men nåt lurt är det fan nu. Känns inte som en vanlig förkylning heller.
Men men, den som lever får väl se antar jag.

Nu ska jag ta och kolla hur det går för Höns Jöns.
Hon fick för sig att trappen upp skulle målas bara helt apropå idag.
Just nu låter det som att tålamodet är sådär lagom stort.
Kanske bäst att jag hjälper henne.

Heippa...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ålderna hahaha. Snart gubbe

TB sa...

Snicksnack