2008-04-17

Svunna tider...

Fick syn på denna lilla fina bild.
Först skrattade jag, men sedan fick jag en liten klump i magen.
Jag menar, vem kan på fullaste allvar ta sig själv på det minta lilla allvar efter att frivilligt slänga på sig en sådan svid som mannen på fotot. Att han dessutom ställer upp och poserar gör det inte lättare att förstå.
Det som slår mig mest är att han ser ut att vara i vuxen ålder och ändå försöker han klä ut sig till antingen viking eller Conan the Barbarian.
Lite svårt att veta vad han har siktat på.
Jag hade kunnat förstå det om han inte hade gått hardcore och slitit på sig något som man med lätthet kan finna på valfri tysk porrklubb.
Även om han nu siktade på vikingalooken så blev det bara så fel. Ser mest ut som en jättebaby förklädd till tyskt läderpervo eller nåt.
Samtidigt måste man beundra honom. Jag kan bara tänka mig den mängd knark eller alkohol han har pressat in i kroppen innan han ens kom på idén att bära en sådan klädernas antikrist.
När han sedan tog steget till att faktiskt dra på sig utstyrseln måste han ha snortat en hel årsskörd colombianskt kokain.

Rutinmässigt är en utav dom första tankarna som dyker upp i huvudet "Det måste vara en tysk", men samtidigt vettefan om vikingalooken är stor i tyskland. Kan ju hända att Conan fortfarande är en hit i Deutschland iofs. Vem vet.

Hur detta än hände blir man lite imponerad och samtidigt jävligt fundersam.

"Pimmelkopf" - kukhuvud

Inga kommentarer: