2008-10-13

Insane in the... stomach?

Hmm, mår som en bäver.
Blev inge jobb idag. Sjukanmälde mig istället.
Mår skit och misstänker att jag är lite magsjuk.
Erica, snäll som hon är tror att jag fejkar. Kallar mig simulant och andra fula ord.
Om det ändå vore så väl säger jag bara. Önskar verkligen att jag fejkade för jag mår inget vidare alls.

Nu ska jag sluta gnälla och gå vidare.

Fick nyckel till nya lägenheten idag och detta innebär att vi kan börja flytta grejer nu.
Vi tömmer ur Ericas lägenhet först och sen flyttar hon in hos mig eftersom jag har 3 månaders uppsägningstid på min lägenhet.
Detta innebär naturligtvis att jag måste städa här hemma för att undslippa gnäll och gliringar.
Känns riktigt kul att storstäda när det känns som formel 1 cirkusen har lagt ett race i min mage.
Hursomhelst, jag lär väl göra det ändå.
Kommer inte bli kul med tanke på att jag inte har bott här på¨ett bra tag. Har bara varit här hemma när Erica har jobbat typ. Inte direkt så att jag har brytt mig sådär värst mycket om att vara pedantisk om man säger så.

Men men, livet är hårt mot dom hårda sägs det ju. Med det sagt börjar jag på allvar fundera om jag är lika hård som Clintan, Chuck Norris och Charles Bronson eftersom jag har dömts till detta.

Skit på er...

Inga kommentarer: