2008-10-07

Uppe med tuppen...

Vaknade (läs blev väckt) okristligt tidigt idag. Runt 8 var det uppstigning tyckte Erica.
Jag va ungefär lika pigg som Berlin vid andra världskrigets slut.
Kände mig ungefär lika som Berlin också. Helt bombad med huvudvärk.
Till saken hör att jag ska ut och jobba natt idag också.
Visserligen är jag ledig efter det skiftet, men ändå.
Sista skiften brukar alltid ha en tendens att vara riktiga skitfester där allt som kan gå fel också går fel. Alltid på värsta tänkbara sätt dessutom.
Med för lite sömn är detta scenario ingen dans på rosor vill jag lova.

Hursomhelst, upp klev jag och ut gick vi. Lite lagom kyligt och soligt.
Efter att vi hade uträttat vårt ärende blev det en frukost på Hanssons och sedan vidare för att köpa en mössa.
Jag har någon form utav defekt på mitt huvud som gör att jag inte passar i någon som helst mössa förutom keps.
Dock ska jag bara ha mössan när jag går till jobbet så det kvittar, men irriterande är det iaf.

Känner att jag skulle behöva en riktig slö dag idag där jag inte gör så mycket annat än att slappa framför tv'n och på sin höjd vevar lite med en Xbox handkontroll. Ungefär där går gränsen för hur aktiv jag vill vara idag.
Misstänker att Erica ser vääääldigt annorlunda på saken som vanligt och tänker göra allt för att aktivera mig hela dagen så jag är helt slut redan vid skiftets början ikväll.

Jaja, den som lever får väl se.

Skit på er....

Inga kommentarer: