2009-09-17

Det här med vampyrer, ska det va nåt de...

Vampyrer är på tapeten igen.
Filmer och tv serier pytsas ut i etern som aldrig förr.
True blood gillas av många och den är helt ok.
Såg nyligen första avsnittet av en annan vampyrserie. Vampire Diaries heter den och den verkar ganska lovande.
Jag gillade iaf första avsnittet. Så gillar ni vampyrer så tycker jag ni ska kolla in Vampire Diaries.

I övrigt är jag trött som ett nerlagt tivoli och ska alldeles strax sova så jag orkar upp till förmiddagsskiftet i morgon.
Känns som att man behöver sin skönhetssömn nu. Går ju fort utför när man har fyllt 30 har jag hört :D

Gonatt...

2 kommentarer:

kentAA sa...

Hittar inga subs till Vampire Diaries, så jag får vänta eftersom jag missa engelskan i skolan. Antar att det inte räcker med streetengelskan"fuck, pussy, dick osv"

TB sa...

Hahaha.
Streetengelska räcker jäkligt långt Kentaa.
Har iofs bara kommit ett avsnitt av VD så det kommer nog med subs och grejer så småningom.