2009-08-06

Mer av det roliga...

Idag blev jag ledig igen därför att världsekonomin inte är så pigg nu för tiden.
Så det blev 3 skift med väääääldigt lite slit och sen blev man ledig igen ett tag.
Det firade jag med ett späka min blekfeta kropp med en löptur upp till edsken där jag badade lite och umgicks med dom som va där.
Eftersom det bjöds på fika va jag tvungen att springa hem också. Så jag har med andra ord sprungit 5-6 km idag. Kanske mer.
Det hemska med det är att det va skönt att springa. Trots värmen. Trots att jag hatar att springa. Snart ser ni mig nog smyga runt i antingen tights eller löparshorts.
Helt ärligt så tror jag att jag hellre är lönnfet än att jag spökar ut mig på det viset.
Min kropp är inte gjord för såna plagg.

Erica är och tränar och Nelly ligger och sover.
Efter Ericas träning drar hon iväg till lite kompisar för att äta gott och, kanske, dricka gott också. Det är hon värd.
Med andra ord så är jag och Nelly hemma själv idag. Vettetusan va vi ska hitta på, men jag tyckte mig höra att Nelly nämnde nåt om filmkväll.
Jag kan ju ha hört fel iofs. Har jag det så kommer jag garanterat märka det. Nelly brukar tala om när hon inte är nöjd :D

Nu ska jag bara hitta nån film som både jag och Nelly vill se.
My little pony kanske?

Heippa...

2 kommentarer:

kentAA sa...

Teletubbies....

TB sa...

Njae, jag tycker teletubbies är lite skrämmande faktiskt.
Kan lätt tänka mig att få madrömmar om dom :d