2009-08-10

Renrakat...

Har insett att min dotter tycker bra mycket bättre om sin pappa när han har rakat hakan.
Det duger inte med en trimmer. Ni vet så där så man får en liten lätt westernlook.
Slätrakat ska det vara. Kort sagt skulle man kunna säga att mindre skägg = populärare pappa.
Det låter ju lugnt bortsett från att jag hatar att raka mig. Brukar raka mig när jag måste (bröllop, begravning) men annars skiter jag i det.
Nu verkar det inte bättre än att jag måste lägga om denna gamla vana och börja raka mig minst varannan dag.
Känns så där, men är väl bara att bita ihop.
Vad gör man inte för husfridens skull?

I övrigt så har jag vunnit UM (Universums Mästerskapen) i förkylning och är således snorigast och har ondast i halsen.
Inte ett dugg kul är det, men jag funderar på att köpa lite glass å trösta mig med snart :D

Heippa...

1 kommentar:

Guess who? sa...

Du är så dålig på att uppdatera :D
Svin !