2008-03-01

Backdrunk 2...

I mitt förra inlägg sågade jag Liggduschen.
Tyvärr verkar det som att jag var lite otålig. Har faktiskt varit förvånansvärt fräsch idag.
Har haft en brinnande huvudvärk och är allmänt risig i kistan, men det känns som en promenad i parken jämfört med hur det brukar vara.
I normala fall brukar jag ligga på soffan i fosterställning och be om en snabb död. Spelar ingen roll om den är smärtfri, bara den är snabb.
Idag har jag tom kunnat prata och vara hyffsat civiliserad gentemot mina medmänniskor. Inte illa!

Igår blev det akut slut på snus mitt i festen. Jag hade iofs kunnat gå och köpa mer men jag bestämde mig för att jag var rökare istället. Tydligen bestämde jag att jag var världsbäst på att röka också eftersom allt jag hade på mig igår stinker som en kubansk cigarrfabrik.
Att jag sedan har en mindre angenäm cigarettsmak i käften gör inte saken nå bättre.

Nu hör jag att det är melodifestivalen på tv vilket innebär att jag INTE ska transportera min lekamen till nedervåningen.
Hatar den där skiten.
Att dom ens har mage att kalla skiten för festival vittnar om en väldigt snedvriden syn på i princip ALLT.
Finns inget i hela det kända universum som har utvecklats mindre under sin livstid som melodifestivalen.
Samma skit varje år med utstyrslar som får en transing att se normal ut.
Idioter...

Inga kommentarer: