2008-03-16

klapp på axeln...

Måste ge mig själv en klapp på axeln eftersom jag den senaste tiden varit ovanligt aktiv med bloggandet.
Visserligen är det ingen som läser min blogg, men det är inte det viktigaste.
Det viktigaste är nåt helt annat. Fråga mig inte vad bara, för det har jag ingen aning om.

Har märkt att jag gärna sitter på porslintronen när jag bloggar. Vet inte varför, men det kan vara så enkelt att jag är kreativ när jag skiter. En man har ju bara en fristad i livet och det är ju toan. Där kan man låsa in sig lagligt i timmar. Det är ändå ingen som kommer att knacka på och vilja prata med en. Tack för den svenska korrektheten!

I övrigt har det inte hänt nånting idag förutom att K kom hem från Egyptien i natt nån gång när jag sov.
Ett riktigt skitland enligt K. Folk kastade sopor rätt ut på gatan och det låg döda djur lite överallt.
K bevisade även att det där med kultur och historik inte är någon av hennes starkare sidor eftersom hon ansåg att ett besök till pyramiderna och sfinxen var det sämsta med resan. Enligt henne fuckade det upp solningen. Eller som hon kallar det: pressandet!

Nu sitter Scheliffen och bombar mig med msn. Sitter och gnäller om att vi har en lång arbetsvecka framför oss. Skit på dig Scheliffen, jag har haft jour hela min ledighet så jag har inte ens varit ledig.
Livet är fan hårdare för vissa (mig) än det är för andra (Scheliffen). Glider runt på en räkmacka gör han. Nä, han skulle få prova vara mig en dag eller två. Skulle skita sig totalt har jag en känsla av.

Nu ska jag skita färdigt.

Heippa

Inga kommentarer: