2008-03-14

Slapp, slö och likgiltig...


Sitter och har tråkigt och vet inte vad jag ska göra. Jävligt ovanligt... eller inte.
Känner mig som titeln på detta inlägg.
Mitt i all misär (ja det är synd om mig när jag har tråkigt) får mina ögon syn på nåt jag har totalt glömt bort att jag har inhandlat. Madame Terror av Jan Guillou.
Har alltid gillat Jannes böcker och misstänker att jag kommer att gilla denna också. Brukar bli streckläsning när jag lägger mina lortiga fingrar på nån av hans verk.

I övrigt kan man ha väldigt många åsikter om Guillou. Han anklagas ofta för att vara mansgris och andra trevligheter.
Själv har jag aldrig träffat honom, men även om han har fel (enligt mig) i vissa frågor så står han alltid för vad han har sagt och är aldrig rädd att säga vad han tycker. All heder åt honom för det.

Annars har det varit en ganska händelsefattig dag. Var iväg på ett sjukvårdslarm iofs, men det varken vill eller får jag prata om. Räcker med att säga att det var en mindre charmig upplevelse så får ni fantisera ihop va ni vill utifrån det.

Hursomhelst, nu ska jag ge mig in i Jannes värld och kommer förmodligen att vara kvar där tills jag har nått sista sidan i boken.


Heippa!!

Inga kommentarer: