2008-03-09

Just another day in paradise...

Ja, här sitter man.
Sitter på porslintronen och skriver detta så bli inte förvånad om allt jag skriver är skit. Hahahaha!

Vaknade tidigt som fan i morse. Före 6 slog jag upp ögonen och insåg att jag somnat på soffan kvällen före. Fan va ont i nacken jag hade. Kände mig lika pigg som Ötzi eller Tutankhamon ungefär.
Efter det så gjorde jag mig klar för dagens äventyr. Nyrakad och fin alltså.

Tänkte vara hälsosam idag så jag drog ner på byn för att handla lite smarrig mat insåg rätt snabbt att jag är en förlorare. Var helt jävla tomt för fan. Inte ens en pensionär med rullator såg jag. Var ungefär som en Clintan film där det blåser såna där konstiga bollar i sidled.
Såg sen att affärhelvetet öppnade 9. Skämdes lite att jag var uppe före gamlingarna, men som tur var såg ingen mig... tror jag.

Jaja, snart har jag dyngat färdigt och då ska jag göra ett nytt försök. Kan ge mig fan på att jag kommer hamna sist i en kö bestående av 8746 pensionärer med 76387685630 kuponger. Betalar med mynt ner till öret gör dom också dom jävlarna.
När jag blir gammal ska jag vara det största svinet som gått bakom en rullator. Fan va jag ska härja. Ser man en massa kids då blir det käppen direkt. Vinterbrodden som man kan fälla ut på käppen kommer att användas flitigt året om, om jag säger så.

Skit på er.

Inga kommentarer: