2008-08-14

Hänger och dinglar... snett vänster

Hade helt glömt bort att jag hade denna blogg och när jag läste senaste inlägget så kände jag att det behövdes en uppdatering.
Några månader har passerat och nu är livet bättre igen. Mycket bättre faktiskt.

Man skulle helt enkelt kunna säga att det går bra nu. Men bara nästan. Skulle aldrig falla mig in att säga dom orden högt för då vet jag att det kommer skita sig å det grövsta. Det gör det alltid.

Hursomhelst, sitter och har tråkigt just nu. Har fått det sjukt roliga uppdraget att hämta E i viken i natt. Känns som att det finns roligare saker att göra runt 2 på natten, men vad gör man inte för husfriden :D.

I övrigt har det inte hänt så mycket i mitt liv förutom att jag varit dödssjuk och förlamad. Gick att uthärda eftersom jag hade E som stöd iofs.
Visst ja, har ju träffat E också. Det har hänt det också. :D

Nä, nu ska jag fortsätta kolla på OS medan jag väntar på att åka till viken och hämta ett fyllo.

Skit på er...

Inga kommentarer: