2008-08-28

Och grannarna knullar....

Hmm, sitter och funderar på vad jag ska skriva i denna fula blogg idag. Har nämligen fått order av E att skriva nåt i den så att hon ska ha nåt att göra på jobbet.
Kan ju börja med att berätta att det inte är så himla enkelt att vara kreativ på beställning. Har ju väldigt svårt att tro att Jan Guillo bara sätter sig ner och haffsar ihop nåt lite snabbt "bara för att".
Men så är ju inte jag nån Janne Guillo heller så det ska väl gå bra ändå.
...
...
...
Vafan!
Nä det blir nog fan inget bloggande av det här. Min hjärna la nyss av tror jag. Eller så jävlas den bara med mig. Förmodligen en kombination.

Jaha, nu har jag funderat i ca 10 minuter och kommit fram till att jag inte har nåt vettigt att skriva överhuvudtaget så det får bli att jag berättar om min dag istället. Tänker börja med att be om ursäkt för att min dag inte riktigt är på samma nivå som typ Batman eller Fantomen.

Hursomhelst, min dag började ca 00:15 (eller nåt sånt) av att jag vaknade med röster i huvudet och förbannat ont i örat. Hade även en konstig känsla av att nån ströp mig.
Visade sig att jag somnat med Ipoden. Rösterna var bara en ljudbok och strypningen var bara hörlurssladden. Smärtan i örat var däremot verklig. Hörlursplutten gör ont efter några timmar i örat. Såg säkert ut som värsta brottarörat.
Lyckades somna om iaf och vaknade pissigt nog 2 minuter före klockan. Hatar förmiddagar!
Jobbet sög som vanligt även om jag inte behövde göra ett skit för en gångs skull.

Efter jobbet blev det mer jobb fast med brandkåren. Eller jobb och jobb. Vi var och badade i en semesterstängd badhall. Bara vi där. Körde lite lätt livräddning sen vart det bubbelpool och bastu. Fan så en arbetsdag ska vara.
Efter det så skulle vi ta brandbilen hem, men det sket sig å det grövsta. Fanskapet startade inte vilket var ganska pinsamt. Tydligen hade startmotorn gett upp.

Jaja, efter några timmar kom jag hem iaf. Hem till min älskling.
Fick lite god mat och gosade lite inann hon åkte till jobbet.
Så nu sitter jag här i min ensamhet och har tråkigt. Saknar E gör jag också.
Ska fan gå in och snacka med Rulle (min chef) och slå näven i bordet några ggr så att jag och E kan vara på samma lag.
Men det gör jag säkert inte ändå dum som jag är. Eller, han skulle vägra iaf

Jaha, nu knullar grannarna på övervåningen så det sjunger i väggarna. Vilka jävla svin!
Jag då, får lägga mig själv med Tomas Bolme (ljudbok) som sällskap. KUL!

Jaja, hoppas att detta inlägg glädjer nån iaf. Det var sannerligen inte lätt att skriva ner så här under tvång :D

Inga kommentarer: