2008-08-26

Jomensåatt....

Sitter på tronen igen och passar således på att skriva lite skit i min blogg.

Har helt ärligt inget att skriva egentligen så allt du läser i detta inlägg, eller den här bloggen för den delen, är bara förvirrade tankar och ideer från en ännu mer förvirrad bloggare.

Hmm, vafan ska jag skriva?
Lyckades lura "the man" idag... tror jag. Skolkade från jobbet idag. Eller skolkade och skolkade. Jag är ledig, men dom tyckte att jag skulle pallra mig ner för att delta på ännu ett möte om nåt jag ger blanka fan i.
Sa att jag skulle komma ner så länge det var lugnt med brandjouren. Mötet började för en kvart sen och här sitter jag och bloggar. Bra med jour ibland :D

I övrigt har jag fan inget roligt att blogga om.

Nu ska jag fan leta på nån tv serie att maniskt följa. Funderar på Reaper faktiskt. Handlar om en slacker vars föräldrar gjorde affärer med El Diablo innan han själv föddes och nu när han har fyllt 21 är det dags att betala. Belsebub vill helt enkelt att han ska fånga in förrymda själar och slänga tillbaka dom till helvetet. Med tanke på att El D äger hans själ får han svårt att neka.
Låter inte sådär spännande egentligen, och det är det inte heller. Dom har siktat mer på en komisk twist och de 3 första avsnitten var väl helt ok så jag ska nog kolla på några fler.

Skit på er...

Inga kommentarer: