2008-08-20

Retard...

Sitter och funderar på när min jävla cp förlamning ska ta och släppa.
Halva nyllet hänger inte riktigt med i svängarna och jag ser ganska utvecklingsstörd ut. Inget jag kan göra nåt åt, men ändå.
Skit samma, det kommer att försvinna säger kvacksalvaren som kollade upp mig. Bäst för han det.

I övrigt är mitt liv ungefär lika intressant som en arbetsmyras. Ganska lika alla dagar med andra ord.

Har inte hängt med särskilt mycket i OS, inte särskilt intresserad av skiten helt enkelt. Dock hörde jag något som fick mig att bli jävligt intresserad. Om bara för en kort stund. Stefan "Jag tycker att jag är bättre än Sjöberg fast jag aldrig ens har vågat uttala hans höjdrekord" Holm hade tydligen misslyckats och kommit 4:a. Fy fan va gött säger jag bara.
Tål inte den mannen. Maken till fjant får man söka med lykta efter.
Hur kan man på allvar säga att man är bättre än någon som bevisligen har hoppat högre? Fjanten hänvisar till att han har haft fler hopp över en viss höjd än va Patrik Sjöberg hade. OCH? Patrik Sjöberg har iaf hoppat högre. Han gjorde det dessutom med en kvarting i ena näven och en cigg i den andra.
När Sjöberg påpekade detta så mumlade Fjanten nåt om att han minsan var kortare än Sjöberg och då borde han, enligt sin egen hjärna, ha hoppat högre än Sjöberg.

Nu ska Fjanten visst lägga skorna på hyllan. Det tackar vi för. Skönt att slippa ditt präktiga ego i media. Bara hoppas att du har sunt förnuft att inte ställa upp i nå skit som Let's Dance och liknande. Men det gör du säkert. Om inte annat så har du då varit bättre än Sjöberg på nåt.
Idiot!!

Inga kommentarer: