2007-08-24

Fan vilken karlakarl jag är...

Har haft en dag i manlighetens tecken än så länge.
Tvättat skitiga jobbarkläder, klippt gräsmattan och diskat lite.
Inte manligt you say? Om jag säger att jag har utfört alla dessa sysslor iförd ett sk blåställ blir det fan annat ord i skällan.
Vet inte vad det är som gör det, men man känner sig fan manlig när man har jobbarbrallorna på.
Spelar ingen roll om man så virkar, har man blåstället på så är det manligt ändå.

Med dom raderna skrivna så reflekterade jag snabbt över att jag är lite rubbad som har dessa ideer.
Tur då att jag känner fler som håller med mig om blåställens manlighet.
Your only an idiot if your alone!

Min cp-skadade feber och mongovärk i huvudet har iaf släppt. Synd bara att jag vaknade runt 5 i morse. Kommer bli intressant att jobba natt idag med andra ord. Kommer innebära att jag har varit vaken 1 dygn och 1 timme när mitt skift slutar. Sånt borgar för kvalitet och stabilitet.

Jaja, nu ska jag göra nåt ännu manligare: Lägga mig på sofflocket och slappa. Det har jag fan förtjänat.

Inga kommentarer: