2007-08-05

Hmm...

Ja, va ska jag säga? Det var ju faktiskt ganska kul att ha en blogg, även om jag känner mig som en dagboksskrivande 12 åring med pippi långstrump frippa och fräknar när jag skriver detta.
Kommer nog att fortsätta skriva lite här när jag orkar och lusten faller på.

Just nu letar jag febrilt efter en film jag inte vill se överhuvudtaget bara för att vara snäll mot min sambo. "Underbar och älskad av alla och på jobbet går det också bra" tror jag den heter.
Får väl se om jag lyckas hitta den, om inte så blir det nog en dos av Ari Gold, Dr. Cox eller Homer J Simpson.

Två dagar kvar av semestern sen är det dags att dra på blåstället och bli grinig igen. Sucks to be me med andra ord.

Ari Gold säger:


"Get Dana Gordon on the phone! Tell her assistant if she does not call me back I will fuck her worse than I did in Cabo in ´92!"

Inga kommentarer: