2007-08-06

Vuxenproblem

Fan va allt va enklare när man var en liten snorunge som var tvungen att lyssna på vad mamma sa. Tack vare att man var tvungen att gå och lägga sig en viss tidpunkt så hann man aldrig med att göra allt man ville göra på dagarna, vilket innebar att man alltid hade en miljard roliga saker man kunde hitta på nästa dag.
Så ser det inte ut just nu.
Sitter just nu och har tråkigt och klockan är runt 04:30. Skulle kunna gå och lägga mig, men jag är vuxen och får vara uppe hur länge jag vill, dessutom har jag semester.

Hursomhelst, kollade klart på Forrest Gump och den va bra. Inte lika bra som när man såg den för första gången för hundra år sen, men den fick nån timme att försvinna iaf.

Vettefan va jag ska pyssla med nu. Helst av allt skulle jag vilja ha en överdos av Entourage, men eftersom jag körde ett Entourage bonanza häromnatten så har jag inga färska avsnitt att kolla på och jag har lite abstinens.

Får väl lov att bli sängen ändå antar jag.

Ari Gold säger:

"This is the emergency line, this is the bat-line."

Inga kommentarer: