2007-08-15

Tidsbrist...

Känner att det var länge sen jag skrev nåt i bloggen nu, men vafan, har varken haft tid eller nåt spännande att skriva ändå.
Kan sammanfatta vad jag har gjort sen senaste bloggen med tre ord - Jobb, fotboll, sömn.
Men nu är jag ledig i fem dagar och förhoppningsvis kommer livet vara lite roligare dom dagarna.

Idag har jag match som jag dumt nog tackade ja till att spela. Känner mig just nu inte så jävla motiverad, men det kan iofs bero på att jag nyss har kommit hem efter ett nattskift och är trött som en bäver.
Får väl se om kroppen och hjärnan tror att man är ett fullblodsproffs framåt kvällen.
Förmodligen inser jag att så inte är fallet och slipper på så vis en massa hybrisrelaterade skador.

Hursomhelst, gonatt världen!

Ari Gold säger:

"There's no us in me"

Inga kommentarer: