2007-08-05

Pablo Escobar

Kollade nyss på en dokumentär om knarkbaronen Pablo Escobars sista timme i livet.
Var inte så väldigt djupgående dokumentär men ändå intressant. Ondskefulla människor brukar vara intressanta konstigt nog.
Kolla bara hur många dokumentärer om Hitler och Co. som Discovery Channel har visat genom åren så fattar ni vad jag menar.

Även om Pablo Escobar förmodligen (träffade honom aldrig så jag vet inte) var ett riktigt rövhål till människa så hade han en cool sak som jag är avundsjuk som fan på: en knarkbaronhatt.
För er som inte vet vad en sån är - too bad.
Har helt ärligt tillbringat stora delar av min semester i jakt på en sån pärla till hatt men ännu inte hittat någon.
Hittade iofs otaliga nazisthjälmar från WW2 när jag var i Bulgarien, men dom har förmodligen inte samma coolhetsfaktor när man brukar den bland folk.
Återkommer med mer info i mitt sökande efter den ultimata huvudbonaden.

Ari Gold säger:

"Let's hug it out, bitch!"

2 kommentarer:

Anonym sa...

nu ska vi se om det här funkar

TB sa...

Coolt, första kommentaren.
Snart tar jag nog över världen...