2007-08-06

Svåra beslut minsann...

Hmm, sitter och har beslutsångest, på gränsen till dampångest.
Har en massa bra filmer att välja bland, men kan inte besluta vad jag ska kolla på.
Just nu lutar det åt klassikern Fight Club och just när jag trodde att min hjärna bestämt sig så slänger den in sitt veto. Orkar inte kolla på en film som Fight Club, som även om den är bra, är i tyngsta och mörkaste laget för min hjärna just nu. Hjärnan vill ha nåt lättsamt.
Komedi alltså. Men vilken film?

Fan att man inte hade en hel "staff of decisionmakers" i ryggen. Kunnat få allt serverat på en silverbricka.

Jaja, får väl se om jag och min hjärna kommer överrens så småningom. Film blir det om jag så ska vänta till imorron innan jag bestämmer mig.

Apropå imorron. Funderar starkt på att sprätta en öl i ansiktet på min intet ont anande sambo som väckning imorron. Hennes semester är slut och hon ska jobba imorron. Det ska INTE jag.

Ari Gold säger:

"FUCK YOU!!!!!"

Inga kommentarer: