2008-09-10

Flyttlasse...

Nu ska jag flytta igen.
Denna gången till en större lägenhet. Fast det är mer som ett radhus faktiskt.
3 våningar så de blir lite som ett hus.
Ska bli kul bortsett från rust. Sånt suger ganska friskt, men det är väl bara att göra skiten så fort som möjligt så är det borta.
Hursomhelst, ska bli sjukt kul att flytta ihop med Erica på riktigt istället för att ha en varsin lägenhet som nu.

I övrigt har jag inte så mycket att berätta eftersom jag jobbar just nu.
Som jag har sagt i tidigare inlägg så har jag inte samma liv som Fantomen eller Batman.
Skulle fan vara grejer det. Att som Batman ha en eller flera riktiga ärkefiender.
Skulle iaf vara roligare än att vara en vanlig knegare som nu.
Frågan är ju hur bra betalt det är att vara superhjälte. Visserligen behöver ju inte Bruce Wayne leva på nudlar men ändå.
Sen vet jag inte om det finns så stort utbud på skurkar i klass med serieskurkar här i Sverige.
Men de tåls att fundera på iaf.

Skit på er...

Inga kommentarer: