2008-09-05

Mintu och Heineken...

Sitter och laddar inför morrondagen. Eller laddar och laddar, jag sitter egentligen och förbereder mig inför söndagens bakfylla.
Måste ladda mentalt och intala (ljuga) mig själv att en bakfylla är det lätt värt bara man har lite kul. Så skulle det mycket väl vara bara det inte va så att jag blir bakfull åt hela planeten när jag blir bakis. Eller om det va hela solsystemet? Illa som fan blir det iaf.
Men men, jag ska iaf festa har jag fått order om. Erica tycker det va dags att svänga dom lurviga och då lär jag väl göra de då :D

I övrigt är jag ledig till måndag och vet som vanligt inte va jag ska göra.
Brukar alltid tänka att jag ska vara duktig och fixa lite städning och tvätt, men det skiter sig alltid.
Erica ska jobba eftermiddag så jag ska iaf kolla om det finns nån ledig tid i tvättstugan när hon åker. Sen ska jag över till morsan och kolla till hennes katter och hus. Har fått det tunga ansvaret att vara husvakt nu när dom är borta och kollar på när brorsan spelar tv-puck.
Tänker dock inte vattna blommor och annat skit.

Med tanke på vädret så finns det inte så mycket kul att berätta. Har ju inte direkt varit så att man har varit ut eller iväg på nåt roligt när de pissar ner hela tiden.

Jaja, nu ska jag leka med Erica innan hon drar till jobbet.

Skit på er...

Inga kommentarer: