2008-09-08

Måndag...

Måndag morron och jag vaknar före 5 nån gång. Självklart inte av att klockan ringer utan ändå. Bara för att.
Måndagssjukan har man hört talats om men fan att denna måndag är sämre än sämst.
Förmiddagsskift och jag är fan fortfarande bakis efter lördagens drabbning.
Blev öl och mintu precis som lovat. Slank ner en 12:a Jäger också om jag inte missminner mig.
Man kan tycka att sådana dumheter borde straffa sig direkt. Få en blixt rätt ner i hjärnan eller nåt så man lär sig. Men icke! Mig straffar det dagen efter och även dagen efter det. Har till och med hänt att jag varit bakis upp till 4 dagar efter avslutad supning.
Hursomhelst, hade jag iaf ganska kul.
Fram till vi skulle gå hem då allt sket sig å det grövsta. Tänker inte gå in på detaljer utan nöjer mig med att säga att det hela var löjligt. Och onödigt.

Nu sitter jag iaf på jobbet och längtar hem. Vill fan inte sitta här nere och vara bakis. Känns inte rättvist direkt.
I vilket fall som helst blir det nog en ganska bra dag detta. Känner att bakfyllan har skärpt till sig något iaf och efter jobbet ska jag kolla på nytt boende.
Efter det blir det till att fylla huvudet med tacos.

Skit på er...

Inga kommentarer: