2008-09-20

Sömn är för pussies...

Sitter och stirrar hålögt in i datorskärmen och kan fan inte somna.
Klockan är nu 00:46 och jag kan omöjligen somna. Har försökt att sova i nån timme nu, men det vill sig inte.
Kan ju tillägga att jag är trött som en hora efter mardi gras. Ändå går det inte.
I vanliga fall hade jag bara ryckt på axlarna och tänkt "So what", men nu ska jag snart släpa min trötta kropp ner till jobbet för ett underbart förmiddagsskift så det börjar bli lite kris.

Brukar i vanliga fall gnälla rätt friskt över den fysiska misshandel jag brukar få under de sena timmarna av Erica (nej era pervon, inte så jag menade), men tragiskt nog tror jag att jag inte kan somna pga att jag inte har hennes knän i ryggen och armar i ansiktet.
Svårt att erkänna, men så är det nog.
Har nyss skickat ett sms där jag bad henne skita i jobbet och komma hem med sina vassa knän och skicka upp dom rakt på ischiasnerven så där som hon brukar. Hon skrattade bara.

Hmm, antar att jag sätter mig och slökollar på nån tv serie och hoppas på att somna. Men det kommer att skita sig. Det gör det alltid.

I övrigt har det inte hänt så mycket fast jag har varit ledig från jobbet i sex dagar.
Vinnare som jag är gick jag med på att byta jourvecka på fyllan. I mitt berusade tillstånd skulle det bli klockrent att byta vecka för då skulle jag slippa jouren på min långledighet. Naturligtvis sket det sig också. Det gör det alltid.

Jaja, nu ska jag sluta gnälla och kolla på lite Smallville. Har tydligen kört igång en ny säsong på andra sidan ankdammen så det är väl bara att kolla på det tills John Blund spöar skiten ur mig.

Puss Puss

Inga kommentarer: