2008-09-06

Surströmming...

Förbannade jävla idioter det finns.
Stinker fan surströmming i hela trappen och i min lägenhet också.
Tycker det borde vara lagligt att bli helt galen och "go Chuck Norris on their asses" när folk gör sådant.
Är fan som att jag skulle sätta mig och skita på allas dörrmatta och i deras brevlåda och sedan bara rycka på axlarna och flina. Tycka att det är helt normalt beteende liksom.
Nä stryk ska dom ha dom jävlarna.

Med det sagt så ska jag snart ner i tvättstugan för att ta reda på tvätten.
Efter det borde det vara fritt fram att börja klunka i mig mintu tycker jag. Men det är ju va jag tycker.
Tror inte resten av världen tycker att det är nån bra ide.
Jaja, den som lever får väl se.
Ska försöka skriva ett inlägg i morgon om jag är kapabel till det. Kommer säkerligen vara sämst i morgon och tycka synd om mig själv i vanlig ordning.

Skit på er...

Inga kommentarer: