2008-11-12

Klart och betatt...

Idag blev jag klar med min ärkefiende. Min nemesis om du så vill.
Det förbannade golvet är färdigt och klart.
ÄNTLIGEN!!!

Nu återstår "bara" att flytta in och för min del även att flytta ut.
Har som sagt dubbelt boende och min tvåa ska tömmas och städas ur. Kommer nog bli roligt det också.
Iofs har jag till nyår på mig så det är väl ingen riktig "danger on the roof" så att säga.

Har nyss ätit mat. Gött som faen va de. Tack för de Erica.

Nu ska jag snart åka till David och hämta en gitarr och en handkontroll till Xboxen. Tydligen ska Erica och Evelina rocka loss när jag åker till jobbet.
Vill inte jobba, men frågan är ju vad som är värst. Att jobba eller bevittna systrarna Jönssons urflippning när det inte går som det ska på Guitar Hero.
Erica har förmodligen världens sämsta tålamod och hon förväntar sig helt ärligt att hon ska spela 100% felfritt från början. På svåraste nivån dessutom.
När inte det funkar så blir hon arg som ett bi och svär och kastar gitarren för att sedan gå och lägga sig.
Trodde att hon skämtade första gången jag bevittnade detta, men hon va verkligen sur och arg på riktigt.
Konstigt nog hjälper det inte att retas med henne heller :D.

Jaja, ledig i helgen iaf. Då ska det flyttas som bara fan.
Ska bli riktigt gött när allt är klart och det är schysst julstämmning i lägenheten. Bara slappna av och dricka lite glögg och njuta.

Fast innan dess har jag säkert tvingats besöka IKEA (satans sovrum) ett antal ggr.

Nu ska jag hämta gitarren och sen bär det av till jobbet. Hoppas det blir lugnt som fan för jag känner inte alls för att jobba idag. Ovanligt va?

Heippa...

Inga kommentarer: