2008-11-14

Skalman och jag...

Hmm, somnade som en stock när jag kom hem från jobbet i morse.
Hade tänkt vara produktiv och duktig hela dagen och städa och packa saker inför morgondagens flytt.
Dock vaknade jag typ 4 eller nåt sånt på eftermiddagen så jag va inte så vidare värst duktig idag.
Har iofs hunnit med lite fram till nu, men kanske inte så mycket som jag hade tänkt.
Visserligen har jag planerat att bara flytta sånt man måste vara 2 för att bära i morgon eftersom jag har bärhjälp då.
Blir till att flytta dom större sakerna i morgon så får jag ta dom mindre sakerna vartefter.
Ska ju hålla på med inredning och sånt i nya lägenheten också och jag tycker bara det blir kaos om man trycker in allt man äger och har för att sedan försöka inreda. Bättre då att ta sånt man vet att man kommer att använda för att sedan slänga allt skit man inte vill ha kvar.
Så har jag tänkt. Vet inte om Erica har tänkt exakt lika.

Men hursomhelst, har iaf kört över lite saker till nya lägenheten och städat lite här i gamla. Nu ska jag äta mat och sen ska jag städa lite mer. Men bara lite.
Kommer iaf att springa fram och tillbaka och skita ner igen i morgon.

Heippa

Inga kommentarer: