2009-03-23

Då va det slut på det roliga...

Idag (läs inatt) ska jag jobba igen efter 12 dagars ledighet.
Känns ju så där kan jag säga, men jag antar att jag måste.
Om jag känner mitt jobb rätt så kommer vi att ha att göra så det räcker och blir över eftersom det har varit produktionsstop i 12 dagar nu. Jag vet av erfarenhet att inget kommer att funka som det ska, vilket innebär att jag kommer att få jobba arslet av mig. Som vanligt.

Nog gnällt om det.
Är lite stolt över mig själv eftersom jag har lyckats med bedriften att få Erica att vara stillasittande mer eller mindre hela helgen.
För er som inte ser det stora i det hela så kan jag tala om att Erica har damp och det värsta som finns är att bara ta det lugnt.
Det ska hända nåt hela tiden. Precis hela tiden. Annars blir hon lite kinkig.
Nu har hon alltså legat i soffan hela helgen.
Har lyckats få henne att fastna för en tv serie så nu är hon lika fast som en fluga i flugpapper.
Vi har kört ett 24 race hela helgen och har hunnit med första säsongen.

Men nu är det dags att gå upp på övervåningen för nu skriker Grinchen om massage. Det kan hon väl få den lilla stackarn så hon kan sova sött när jag åker och sliter på jobbet.

Heippa...

Inga kommentarer: