2009-03-28

Stanley Cup...

Idag har jag lirat innebandycup med mitt korplag.
Första matchen vann vi enkelt med 1-0 efter en riktig stänkare (jag så klart) i nättaket/krysset från typ halva planen. Sen började nedförsbacken. Stryk i andra matchen för att senare lyckas få oavgjort mot Lädron i sista.
I all ärlighet va dom nästan värd att vinna den. Hade dom inte haft svin som Kentaa och Hedvig Engström med hade jag unnat dom segern :D
Nu gick dom vidare iaf men torskade mot Golfarna.

Med tanke på att vi är det enda "riktiga" korplaget (inte en enda fd innebandyspelare med) så får vi vara nöjd med att vi stod upp bra och inte kom sist.

Direkt efter sista matchen blev det öl och bastu på brandkåren. Sjukt dålig uppslutning då vi bara va 3 st. SKÄRPNING!!!

Så nu sitter jag hemma och funderar på va jag ska äta. Måste nog laga mat eftersom jag inte får köra bil.
Blir nog pyttipanna för att senare, kanske, dra till Lädrons fest.

Den som lever får väl se.

Heippa...

1 kommentar:

kentAA sa...

Var lite trist att du är så hårt hållen att du inte kunde ansluta till killfesten:D Kan hålla med om att det var en snygg stänkare i klykan.