2009-03-12

Ledig...

Igår blev det inköp av barnvagn. Eller, beställning kanske det heter.
Svärmor och svärfar betalade kalaset. Hur snällt är inte det?
Tack!

Just nu sitter jag och väntar på någon form av energikick men det händer inte så mycket.
Skulle behöva en ordentlig energikick som håller i sig i ca 4 timmar iaf.
Hade tänkt att tvätta bilen och städa ur den invändigt för att sedan knäppa lite kort på då så ja kan sälja den och köpa en bebis ferarri (Volvo V50) istället.

Jag brukar alltid känna att "bara jag blir ledig så kommer det att hända grejer". Men när jag väl blir ledig så är det mer "kan ju inte förstöra ledigheten med att jobba" typ :D.

Är ledig i elva dagar med betalning nu. Är väl skönt iofs, men lite trist eftersom vi är lediga pga brist på jobb.

Nä nu ska jag sluta svamla och försöka fixa igång den där energikicken istället.

Heippa...

Inga kommentarer: