2009-03-19

Fit for the couch...

Ja, just nu är jag bara fit for soffan. Men jag håller sakta på att ändra på det.
Den här veckan har jag tränat varje dag och faktiskt hållit igen riktigt bra med godis och läsk.
Ska snart iväg för dagens pass som innebär innebandy.
Håller sakta på att bli jääääävligt vältränad om jag får säga det själv. Har lagt upp min träningsplan som så att jag skiter i eventuella fettvalkar, ölmagar och ölryggar och bara fokuserar på det faktum att jag orkar utföra de aktiviteter jag vill samt mår fysiskt och psykiskt bra. Nog så liksom.

Fast det skulle ju inte vara helt tokigt med Fight Club fysik heller.
Men det känns som att det varken finns tid eller lust att lägga ner den träningsmängd som skulle krävas för en sån kropp.
För att inte tala om de olika roliga preparat man måste äta.

Nej nu ska jag dra och träna. Med lite tur kommer jag att hinna med att proppa både Hedvig Engström och Svinet Jansson.
Och för den uppgiften är det fan bättre att väga 90 kg än att vara en sån spilevink som på bilden bredvid :D

Heippa...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Synd för din del att vi hamnade i samma lag då :P
Men hedvig fick sig en redig på slutet iaf :D

TB sa...

Synd för mig?
Det va väl tur för dig!
:D