2009-03-13

Uppe med tuppen...

Klev upp långt före 8 i morse även fast jag är ledig.
Innan i börjar himla med ögonen och tro att jag har fått en smärre hjärnblödning så kan jag lugna er och tala om att det inte va frivilligt.
Vår toalett på nedervåningen har fått nå spel. Eller rättare sagt vattenkranen till handfatet.
Låter ungefär som att nån borrar med en maffig borr. Det har det gjort ända sen vi flyttade in men det går att få stopp på bara man vrider över handtaget till kallvatten.
Men inatt har det hela tydligen förvärrats och i morse var ljudnivån jämförbar med en Boeing 747.
Därför klev jag upp tidigare än tuppen.

Kände lite att det va mitt ansvar eftersom Erica sover så sjukt dåligt om nätterna.
Hon har problem med ryggen och det blir bara värre och värre ju mer gravid hon blir.

Igår så blev det en spontan matresa för mig och Erica.
Fick för oss att det skulle vara gott med Churchstreet mat så vi åkte till gävle och svullade.
Jäkligt gott va det men servicen va under all kritik. Fick vänta vääääldigt länge på dom som jobbade där och vi blev lite sur.
Fick vänta typ 30 min på att beställa dessert.
Lite synd eftersom vi satt och funderade på ett biobesök också. Nu blev det ingen bio för vi hann inte.
Nu kan jag inte blogga mer för nu påstår Erica att hon håller på att dö.
Måste nog springa upp och fixa mat åt henne tror jag.

Heippa...

Inga kommentarer: