2009-05-18

Arachnofobi

Eller som det kallas på vanlig svenska - spindelskräck.
Man är helt enkelt livrädd för spindlar.
Skulle det vara som så att just du lider av arachnofobi så rekommenderar jag dig att sluta läsa nu.

Igår var jag och Erica ute på en kort promenad och innan vi gick hem så stannade vi till för ett kort besök hos min mamma.
Väl där så hamnade jag i garaget och fick då syn på denna "lilla" krabat.

Enligt utsago var detta en liten babyspindel.
Dom har sett flera som har varit vuxna och dom va fan inte och leka med fick jag förklarat.
Nu tror säkert ni som läser att min mamma bor i Amazonas djungeln eller åtminstone långt ut på landet, men det gör hon inte. Hon bor centralt.
Det får mig att fundera på vad det finns för trevliga överaskningar om man inte bor centralt.

Nu blir det mat innan jobbet.

Heippa...


2 kommentarer:

Linnea sa...

haha jag tyckte väl jag kände igen den! Berättade pappa alla skrämmande spindel historier? =P

TB sa...

Enligt Staffan så va dom vuxna spindlarna ungefär som en hand :D