2009-05-27

Viva Barca...

Så jäkla underbart att piss United fick stryk av Barca.
Har alltid ogillat Manchester United och sedan den lilla fjollan Ronaldo började där har jag hatat dom.
Nu spelar det ingen som helst roll. Barca gjorde vad dom skulle och lämnade Ferguson med en riktigt fet rödnäsa vilket i mina ögon är underbart.

I övrigt händer det inte mycket alls. Mitt lilla Jihad mot pollen fortsätter även om jag konstant får stryk. Varje dag känns det som att Moder Natur ger mig en backhand fist av kosmiska proportioner.
Men som nån vis person en gång sa: Vi må ha förlorat slaget, men inte kriget. Så jag tutar och kör med vetskapen att jag kommer vinna så fort vintern kommer. Då jävlar ska det firas.
Pisspollen!

Lille Charles Ingvar ligger fortfarande och såsar i Ericas mage utan minsta antydan till att vilja sticka ut huvudet för en lägeskoll.
Visserligen har vi inte tid förrän den sista maj men för min del kan han få ploppa ut när som helst.
Vill ju se det lilla knytet nån gång.

Just nu börjar jag känna att det vore bra om jag kunde somna så jag är någorlunda vass till förmiddagsskiftet men det kan jag nog glömma verkar det som. Pigg som en lärka är jag vilket är typiskt när man har gjort 3 nattskift på raken. Det som suger mest är att under dessa 3 nattskift var jag tröttast i universum. Inte bara det av oss människor kända universum, utan hela skiten.
Nu när jag måste sova för att överhuvudtaget ha en sportslig chans att imitera en människa i morgon så går det fan inte.
Men men, antar att det är världens eviga komplott mot mig som fortsätter. Bara att bita ihop.

Nu ska jag nog ta och veva igång min ipod och lyssna på nåt skit som förhoppningsvis får mig att somna.

Heippa...

Inga kommentarer: