2009-07-27

Ändring av topplistan...

Måste ändra det som jag med facit i hand har insett blev fel med listan.
Även om jag tycker att clowner är vidriga så hatar jag inte dom.
Det gör jag däremot med idioter som på fullaste allvar går in på McDonalds eller liknande och gör en beställning i stil med: "jag vill ha 3 big mac co. Två utan saltgurka, en med extra saltgurka och på två vill jag ha salt på stripsen... osv osv.
Tanken är att det ska gå snabbt. Därav färdiga menyer med ganska (väldigt) mild smakupplevelse. Vill man hålla på att pimpa sin egen burgare så finns det säkert nån korvmojje som fixar det du vill ha.

Hade jag haft en topp 4 lista så hade lätt söndagsbilister hamnat på fjärde plats.
Ni vet såna där som kör 140 när det är dubbelfil och sedan panikbromsar ner till 70-80 när det blir enkelfil.
Såna "människor" borde skjutas. Eller åtminstone bli av med körkortet.

Fan, nu börjar pumpen gå på högvarv igen.

Heippa...

Inga kommentarer: