2009-07-01

Nelly gör sitt första hat-trick...

Ja alltså inte i fotboll.
Däremot lyckades hon alldeles utmärkt med att först bajsa på mig när jag bytte blöja på henne.
Jag bet ihop och va snabb med att göra rent först mig och sedan henne. Då pissar hon på mig.
Ca 30 minuter senare spyr hon över mig.
Det viktiga i sammanhanget är att hon ser fruktansvärt glad ut och skrattar när hon utför dessa illdåd.
Hon ser lite för glad ut om du frågar mig.
Nästan så jag tror hon gör det med flit. Men så kan det väl ändå inte vara? Har världen redan lyckats vänt henne mot mig?
Skulle ju inte bli förvånad iofs, men jag hade räknat med att den tiden skulle komma i tonåren nån gång.

Nu låter det som att det är dags att spöa Jöns på Trivial Pursuit.

Heippa...

2 kommentarer:

kentAA sa...

Hon träffa inget kroppshål(mun näsa öra öga)? Annars räknas det inte som mål.

TB sa...

Åfan.
Visste inte att regelverket va så hårt.

Men hennes sjuka skadeglädje och det faktum att det bara är jag som drabbas borde ju väga upp för en hel del?