2009-07-11

Lägg ner...

Börjar bli duktigt irriterad på allt tjat om Michael Jackson nu.
Fattar inte var det så kallade nyhetsvärdet ligger i att dag ut och dag in skriva en massa ointressant skit i, framförallt, kvällspressen.
Karln(?) är död. Där är nyheten. Och den är gammal nu.
Känns som att det räcker nu.

Det som nästan stör mig ännu mer är att folk och fä helt plötsligt avgudar Michael Jackson. Att hans fans är utom sig av sorg kan jag köpa. De flesta av dom är ju fanatiska så det är inte så konstigt att dom flippar när han vänder näs... hålet i vädret.
Kändisar och icke-kändisar står på kö för att få säga sitt om hur underbar han va och va ledsamt det är att han har dött.
Min lilla undran är kort och gott: Vart va alla "kompisar" när han anklagades för pedofilism och diverse andra godsaker som involverar barn?
Visserligen lades anklagelserna ner, men det var först efter att han pungat upp X antal miljoner. Dollars.
Såna saker luktar inte så lite illa om man säger så. Det får iaf mig att tro, nästan säkert veta, att han va tokskyldig.
I vilket fall som helst är det inte fullt hälsosamt att en 45-50 åring har pyjamaspartyn med 7 åringar. Utan översyn.

Michael Jackson är död.
Nu kan vi lägga ner och gå vidare. Finns inget mer av värde att rapportera än det.

Heippa...

1 kommentar:

Jayson sa...

För en gångs skull så håller jag helt och hållet med dig!
Fast du är ändå ett svin! ;-)