2009-07-17

Semester...

Som titeln på inlägget antyder är det mest skitväder ute. Idag är ett undantag.
Men man ska väl inte klaga allt för mycket egentligen. Man slipper ju iaf jobba och slita.

Eftersom Erica har liiiite damp ibland har vi börjat träna.
Jag passar på och är med som stöd nu medans jag orkar hänga med henne.
Misstänker att jag kommer att bli varvad inom nån månad eller så.
Men än så länge pallar jag iaf med, vilket iofs inte är så mycket att skryta om. Kvinnan födde barn för 5 veckor sedan.
Fattar inte hur det gick till att jag blev fet när hon va gravid.
Nu ska fettet iaf bort.
Det går iaf lite framåt. Kapade en minut på löpturen på nån dag och jag hade lätt kunnat springa fortare, men jag ville inte riskera att bli övertränad direkt.

Hursomhelst så funderar jag på att springa snart. Måste bara vänta på besked från hon som bestämmer här hemma om det blir grillat och öl eller inte.
Blir det sånt så springer jag i morgon istället.
Känns alltid bättre att späka sin blekfeta kropp när man mår sämst och bara vill lägga sig ner och dö.
Den som lever får väl se va som händer.

Heippa...

Inga kommentarer: