2008-12-21

Colin Nutley är skyldig mig...

Precis som titeln säger är Colin Nutley skyldig mig. Ca 2.5 timmar av mitt liv för att vara lite mer exakt. Ok, en liten del av den tiden var visserligen reklam och nyheter, men den resterande tiden ska fan inkasseras för psykiskt lidande.
Jag kanske ska tilläga att jag alltid har haft svårt för Colin Nutley's filmer. Eller svårt kanske är fel att säga. Jag har alltid hatat Colin Nutley's filmer ska jag nog säga för det är närmare verkligheten.
Naturligtvis får jag skylla mig själv om jag kollar på skiten säger ni?
Jag försökte med alla möjliga medel att förhindra att hans skit (Heartbreak Hotel) skulle psykopatmörda mina hornhinnor och trumhinnor men Erica och Evert skulle prompt se den för den är ju "sååååå bra".
Jag och Alex (everts "kompis") fick snällt finna oss i att torteras enbart för husfridens skull.

Jag sa redan från början att jag hellre åker tillbaka i tiden för att låta spanjackerna utöva lite hederlig inkvisitation på mig. Men det bet alltså inte så nu sitter jag här och mår illa över den våldtäkt flertalet av mina sinnen nyss har råkat ut för.
Men sånt är livet. Hursomhelst, Colin, dina filmer är säkert väldigt poppis som tortyr nere i helvetet för dom som har varit riktigt stygg. Typ Hitler och grabbarna.

I övrigt sitter jag och överväger en månadsprenumeration på Spotify eftersom det sägs vara grymt bra. En inbjudan kostar typ mer än vad saffran kostar per ton så en sån får man nog inte tag i så lätt.
Tror fan jag ska fixa en sån. Ganska nice att ha vilken musik man vill till hands, precis när man vill.
Det har man iofs ändå (olagligt) men tror även att Erica skulle uppskatta Spotify. I vilket fall som helst slipper ju jag leta obskyra låtar över hela nätet i tid och otid.

Heippa...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är helt klart värt pengarna. Dessutom får du ju några invites att ge ut till dina polare om du skaffar premium. Är du inte nöjd så kan du alltid säga upp prenumerationen och så har du ett gratiskonto...

TB sa...

Sweet!
Har skaffat Spotify nu och än så länge är jag jäkligt nöjd.
Dock finns inget av Metallica, men det var väl iofs väntat med tanke på va dom tycker om internet :D