2008-12-06

Kingpin...

Alla ni som har sett Kingpin vet att det är en hård sport.
Igår bowlade jag. Idag har jag ont i huvudet och är allmänt risig i magen. Dessutom har jag ont i tummen som bara den.
Huvudet och magen kanske jag inte kan skylla på bowlingen, det är nog ölen som ligger bakom det.
Tummen däremot. Den ser ut som om den har 3:e gradens brännskador och känns ungefär så också. Riktigt öm i den.
Trevligt va det iaf även om jag inte kände allihopa. Visserligen kände jag ganska många, men det va flera nya ansikten. Alla va dock väldigt trevliga och kul va det.
Efter bowlingen åkte vi ner till Danne och Maria Wallberg i torsåker och käkade och umgicks.
Gott va det och kul hade vi.

Det enda smolket i bägaren är att Erica spöade mig som bara f*n på bowlingen. Naturligtvis var hon en ödmjuk vinnare och visade prov på riktigt "sportmanship". Eller inte.

Nu har jag bara en fråga: Vem f*n är denna Detlef?

Heippa...

Inga kommentarer: