2008-12-22

Dålig bloggare...

Hmm, satt och läste igenom min blogg nyss och kollade lite kommentarer.
Det visade sig att Kentaa ville ha mer schizofrena inlägg och att "Anonym" gnäller om att jag bloggar för sällan. Anonym passade även på att kalla mig svin vilket snabbt gör att jag vet vem DU är "Anonym" :D
Kan iofs vara vem som helst, men oftast är det samma person som kallar mig för svin. Så visst, jag ska skärpa mig och blogga lite oftare och även schizofrenare.

Just nu har jag inte så mycket att skriva egentligen, men i morgon kommer jag att ha mycket att blogga om eftersom jag och Erica ska in på ultraljud.
Evert ska också med. Efter ultraljudet ska vi in i valbo för jag måste köpa julklappar. Har hittils inhandlat 0 (noll) klappar vilket i sig inte är ovanligt.
Har en förmåga att alltid handla såna i sista stund.

Gillar egentligen inte julklappar. Eller iaf inte att få. Känns som att man måste köpa julklappar tillbaka då och är det nåt jag är dålig på så är det att hitta på roliga presenter.
Får en mildare form av panikångest varje år när det är dags att handla julklappar.
Det enda jag vill ha i julklapp är lugn samt god mat. Det har jag önskat mig i minst 10 år nu. God mat brukar jag få, men det brukar vara liite sämre med lugn och ro. För det mesta innebär julen en massa stress och måsten.

Hursomhelst, en heldag med 2 av 3 Jönsson systrar borde göra att jag har bloggmaterial.

Har ett par invites till Spotify om det är nån som skulle vilja ha.
Det enda jag kräver är att ni skriver ert namn så jag kan bedömma om ni har varit snäll i år och verkligen förtjänar en julklapp av mig :D

7 kommentarer:

Anonym sa...

Är alltid snäll, men om någon förtjänar det mer än mig så står jag över:D

Anonym sa...

Haha, fyfan vilken mesig kommentar jag gjorde!

TB sa...

Hahaha, jadu Kent, det där va fan mesigt sagt!
Bara för att du fjanta ur totalt så ska du få en invite av mig.
Fast till vilken adress ska jag skicka den?

Anonym sa...

kentaa@hoforspoker.se

Anonym sa...

tjenna
jag tar gärna en spotify invit
tack på förhand sänd till dvdjanne@yahoo.se
mvh janne

Anonym sa...

Fyfan vad klokrent! Tackar!

Anonym sa...

Give!
danieljansson1@gmail.com :)