2008-12-11

Tomtekväll...

Började dagen med att sova ganska länge. Eller väldigt länge.
Jag vaknade egentligen runt 12-13 tiden, men sedan låg jag kvar i sängen och ville inte kliva upp. Somnade bara om stup i kvarten och vips så va klockan 4 på eftermiddagen.
Till mitt försvar vill jag poängtera att jag hade jobbat natt och att jag tror jag börjar bli sjuk.
Hade iaf en huvudvärk i klass med Vesuvios utbrott som regnade ner över en massa romare för en massa år sedan.
Inte ensam om det heller. Alla här hemma är småsjuk och har lite ont i huvudet verkar det som.
Hursomhelst så går det att stå ut. Har bara ett nattskift kvar i dag sen är jag ledig till på måndag... tror jag. Kan fan inte mitt schema än.
Hursomhelst, jag gör bara 4 skift till sen är jag ledig till den andra januari.
Jävligt gött de.

Tomtekväll va de ja.
Eller den slutar om en kvart typ.
Systrarna Jönsson skulle egentligen ha varit där nu men som vanligt har dom lyckats klanta sig.
Erica har tjatat om tomtekväll och verkligen sett fram emot eländet och nyss kom dom på att det stänger om en kvart.
Jag frågade lite snällt om dom inte skulle gå på tomtekväll och det skulle dom minsann göra. Tills dom kollade upp tider och sånt och kom fram till att dom stänger nu.
Misstänker att Ericas mungipor dök ungefär som Eddie the Eagle brukade göra.

Jaja, nu ska jag försöka roa mig fram tills nattskiftet börjar. Vet bara inte med vad. Känns som att inget är roligt när man vet att man iaf ska ner till jobbet lite senare.

Heippa...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja hur vore de om du kunde uppdatera lite oftare då svin?! :D

Anonym sa...

Veckoblogg? Mer schitzofrena inlägg, tack.