2008-12-01

Fans?...

Det verkar inte bättre än att jag har fått fans.
Fler och fler påstår att dom läser allt dravel jag spyr ur mig på denna blogg.
Helt underbara nyheter. Detta innebär att jag inte är så förvirrad och sjuk som jag trodde. Tydligen finns det dom som har det värre :D

Nädå, nu ska jag vara snäll.
Kul att folk läser. Fast lite skrämmande också. Måste ju prestera nåt roligt varje blogginlägg nu ju.
Eller?

Sitter framför min nya dator när jag skriver detta. Har precis lagt ner mitt Jihad mot den fettskalle på posten som lyckades med bedriften att sortera mitt paket fel så jag var tvungen att vänta till idag innan jag fick den. Hade inte miffot på posten klantat sig så hade jag haft den i fredags och då hade det varit bättre för jag har varit ledig hela helgen. Men nej, jag får den idag då jag ska ut och jobba igen.
Jaja, det är ju snart jul så jag har överseende med Fettskallens misstag denna gång... men inte nästa.

Hmm, nu ska jag snart dra till jobbet. Ska iofs säga god natt till gravidkossan innan jag åker. Men det blir ju iofs enklare om hon vore hemma, vilket hon skulle vara vid det här laget.
Innebandy....suck.
Btw, det är inte jag som kallar Erica för gravidkossa. Det är faktiskt hon själv.

Mitt Jihad mot Felia fortsätter ett tag till verkar det som. Dom vägrar kategoriskt att låta mig beställa bredband.
Lyckades iofs med bedriften att fixa hemtelefon idag, vilket i princip innebär att jag borde kunna få bredband då jag har ett telefonnummer nu och det är just vad som behövs när man beställer online. FEL!!!!!
Så fick man inte göra. En sak i taget tydligen. Jaja, jag försöker i morgon igen.

Nu ska jag packa innan jobbet.

Heippa...

Inga kommentarer: